.

Poprzez wszystko co robimy, chcemy uczynić świat lepszym.

Aby dzieci były szczęśliwe i bezpieczne, a ich rodzice i nauczyciele świadomi, otwarci, spełniający się,
mądrze organizujący, posiadający popartą nauką wiedzę, kreatywną inspirację i wsparcie.

Aby osoby, które w czasach swojego dzieciństwa nauczyły się nie wierzyć w siebie i zaniedbywać swoje potrzeby,
miały możliwość przyjrzenia się na nowo przyczynom i skutkom okoliczności, w których wzrastały.
I dać sobie szansę, aby rozkwitnąć na nowo.

Tworzymy pięknie zaprojektowane spotkania dla rodziców, opiekunów, wychowawców, nauczycieli,
oraz wszystkich tych, którym bliskie są ideały mądrej pedagogiki.
Tworzymy inspirującą społeczność.
Dołączysz do nas?

.
.
.

 

Chcemy uczynić świat przyjaznym dziecku.

 

Aby wspierać dzieci i rozwijać ich potencjał – bez wyścigu szczurów, bez rywalizacji,
a budując w nich zdrowe poczucie własnej wartości.

Aby stawały się świadomymi swoich możliwości dorosłymi, którzy umieją ze sobą rozmawiać,
spełniać swoje marzenia, tworzyć przyjaźnie i budować szczęście.

Aby pomóc zrozumieć dorosłym potrzeby dziecka i dziecięce rozumienie świata.

Aby uświadomić dorosłym istnienie ich wewnętrznego dziecka.
Nawiązać z nim więź i lepiej zrozumieć swoje własne dążenia i motywacje.

Aby inspirować do pedagogicznej pasji i tworzyć inspirującą społeczność dobrych pedagogów.

 

.
.

 

 

Jak zbudować taki świat?

……..Poprzez skupienie się na dzieciach i wszystkich tych, którzy kochają dzieci i pracę z nimi. Na tych, którzy stale pragną doskonalić swój wychowawczy i edukacyjny warsztat. Którzy pragną czerpać z najnowszych odkryć współczesnej psychopedagogiki, przedstawionych w przystępny sposób. Którzy ciekawi są głębokich, a jednocześnie łatwych do wprowadzenia strategii działania w czasie mierzenia się ze swoimi zawodowymi, czy rodzicielskimi wyzwaniami. Którzy poza rozwiązaniami naukowymi, ciekawi są również perspektywy i odczuć dzieci, a w praktykowanej przez siebie pedagogice kierują się empatią i życzliwą ciekawością.

……..Pochylając się nie tylko nad problemami wychowawczymi, czy edukacyjnymi, ale przede wszystkim nad ludźmi. Każdy z nas, z rodziców, opiekunów, wychowawców, nauczycieli –  był kiedyś dzieckiem, każdy z nas ma swoje przekonania, potrzeby, każdy potrzebuje zauważenia, docenienia, wsparcia, czasem tego, aby ktoś wreszcie spojrzał na niego bezkrytycznie, otworzył się na jego doświadczenia i wizję, pomógł odnaleźć się w swoich rolach i stworzył przestrzeń do wymiany doświadczeń i do rozwoju. Po to właśnie powstała Insaya.

      Świat przyjazny dzisiejszym dzieciom, jest dobrym światem dla przyszłych dorosłych i następnych pokoleń.

 

 

 

 .
.
.

 

Nasze jakości:

.
– szkolimy w oparciu o uniwersalne wartości,
.
– trenerzy cechują się stałym głodem wiedzy i są praktykami pracy z dzieckiem i rodzicami,
.
– na szkoleniach przywołujemy nie tylko rozwiązania naukowe / metodyczne, ale też perspektywę dziecka –
dzieci wiedzą 
i rozumieją więcej, niż nam dorosłym często się wydaje,
.
– bliski jest nam szacunek, zrozumienie, autentyczność, przestrzeń na rozmowy o błędach i trudnościach,
.
– koncentrujemy się na dobru dziecka,
.
– przyjazna, ciepła i miła atmosfera podczas spotkań,
.
– przystępne, łatwo dostępne rozwiązania, który każdy może zrealizować w swojej  klasie, czy w swoim domu,
..
– pomagamy, wspieramy, wierzymy w moc relacji,
.
– operujemy na przykładach z życia,
.
– pracujemy na tym, co sprawdzone, potwierdzone badaniami i skuteczne,
.
– inspirujemy siebie i innych do pasji pedagogicznej i do pedagogicznego optymizmu

– oferujemy elastyczność – potrzebujesz coachingu, konsultacji, konsultacji online, zajęć indywidualnych dla dzieci,
spotkania coachingowego dla Twojego nastolatka?

Napisz do nas! Uszyjemy dla Ciebie propozycję dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości!

.

.
..

.

…………………….Za każdym z nas stoją uwarunkowania społeczne i historie rodzinne, nasze doświadczenia radości i trosk, wszystkie poczucia gorszości i pewności siebie, przekonania i niepewności, które mimo, że już często nieaktualne, tkwią w nas i determinują to, kim jesteśmy i do czego dążymy. Często dzielimy świat na dzieci, młodzież i dorosłych – zapominając, że mówiąc o człowieku, wciąż mówimy o jednej i tej samej osobie, tylko na różnych etapach jej życia. O tym, że dzisiejszy nieśmiały i nieufny dorosły w głębi duszy wciąż jest dzieckiem, które było wyśmiewane i lekceważone, że dzisiejszy nastolatek, w którego się wierzy, jutro stanie się wewnątrzsterownym dorosłym, któremu nie będą obce pojęcia godności i szacunku.

.

Uwierzmy we wczorajsze dzieci. W siebie.
Uwierzmy w dzisiejsze dzieci.
W przyszłość.

.

.
.

Kontakt



Potwierdź, że jesteś człowiekiem.